PROJEKT: NIE MAM CZASU NA DIETĘ

PROJEKT: NIE MAM CZASU NA DIETĘ

WYZWANIE NA 8 TYGODNI

Ilość miejsc: 20

Czas trwania: 03.02.2020-30.03.2020

Opanuj zasady jak jeść zdrowo nie poświęcając na to dużej ilości czasu.

Dla kogo skierowany jest ten projekt?

  • Dla osób, które nie mają czasu, ich lista zadań wciąż rośnie i czasem nawet nie mają możliwości by iść do sklepu aby kupić produkty i ugotować prosty obiad
  • Dla osób chcących zmienić swoje nawyki żywieniowe, chcących schudnąć/przytyć lub utrzymać wagę, poprawić swoją regenerację, lepiej się wysypiać, ujędrnić ciało, szybciej się uczyć i zapamiętywać
  • Dla osób, które nie mają czasu by przybyć do gabinetu i wolą wersję on-line
  • Dla potrzebujących większej dawki wiedzy – w pakietach on-line dostępne są wykłady

Jeśli jesteś osobą, która chciałaby:

– wiedzieć:

*co jeść, aby prawie nie stać w kuchni,

*co jeść w dniach, kiedy nie masz nawet czasu ugotować 2-składnikowego obiadu,

*co można kupić w bliskim sklepie, żeby było zdrowe (napisz nam jakie sklepy odwiedzasz, a na ich podstawie ustawimy dietę),

*co wybierać w restauracjach i na co zwracać uwagę,

*jak planować cały tydzień, aby zredukować ilość poświęcanego czasu na przygotowywanie posiłków

*jak być na diecie i nie gotować

*jak jeść wartościowo

to ten program jest DLA CIEBIE

Wszystkich w programie poprowadzi KAMILA ZIEMANN

Skorzystaj z 30% rabatu do 02.02.2020 godz. 23:59 – zrób przelew i zarezerwuj sobie miejsce w projekcie. Szczegóły niżej.

PAKIET I PAKIET II PAKIET III
– indywidualny wywiad dietetyczny z wyciągniętymi wnioskami – indywidualny wywiad dietetyczny z wyciągniętymi wnioskami – indywidualny wywiad dietetyczny z wyciągniętymi wnioskami
– analiza badań krwi: morfologia, krzywa cukrowa (ew. tylko glukoza na czczo), krzywa insulinowa (ew. tylko insulina na czczo), TSH, ft3, ft4 (potrzebne te dwa wskaźniki – przeliczymy konwersję), alat, aspat, profil lipidowy. Jeśli chcesz więcej zrób: homocysteinę, wit B12, wit D – analiza badań krwi: morfologia, krzywa cukrowa (ew. tylko glukoza na czczo), krzywa insulinowa (ew. tylko insulina na czczo), TSH, ft3, ft4 (potrzebne te dwa wskaźniki – przeliczymy konwersję), alat, aspat, profil lipidowy. Jeśli chcesz więcej zrób: homocysteinę, wit B12, wit D – analiza badań krwi: morfologia, krzywa cukrowa (ew. tylko glukoza na czczo), krzywa insulinowa (ew. tylko insulina na czczo), TSH, ft3, ft4 (potrzebne te dwa wskaźniki – przeliczymy konwersję), alat, aspat, profil lipidowy. Jeśli chcesz więcej zrób: homocysteinę, wit B12, wit D
4 tygodnie: dieta bez diety, czyli indywidualnie opracowany zestaw zaleceń, wymienników, wskazań gdzie i czego szukać, co z czym połączyć, listy produktów, które możesz kupić w TWOIM sklepie, wybór obiadów z miejsc, które lubisz i które są niedaleko Ciebie w środku dnia. Zalecenia są przygotowywane na cały tydzień, tak aby były szybsze podczas wykonania. Zmieniają się raz w tygodniu. Chcesz zobaczyć przykładowy dzień? Kliknij: https://efektcentrum.pl/projekt-nie-mam-czasu-na-diete-2/ 8 tygodni: dieta bez diety, czyli indywidualnie opracowany zestaw zaleceń, wymienników, wskazań gdzie i czego szukać, co z czym połączyć, listy produktów, które możesz kupić w TWOIM sklepie, wybór obiadów z miejsc, które lubisz i które są niedaleko Ciebie w środku dnia. Zalecenia są przygotowywane na cały tydzień, tak aby były szybsze podczas wykonania. Zmieniają się raz w tygodniu. Chcesz zobaczyć przykładowy dzień? Kliknij: https://efektcentrum.pl/projekt-nie-mam-czasu-na-diete-2/ 8 tygodni: dieta bez diety, czyli indywidualnie opracowany zestaw zaleceń, wymienników, wskazań gdzie i czego szukać, co z czym połączyć, listy produktów, które możesz kupić w TWOIM sklepie, wybór obiadów z miejsc, które lubisz i które są niedaleko Ciebie w środku dnia. Zalecenia są przygotowywane na cały tydzień, tak aby były szybsze podczas wykonania. Zmieniają się raz w tygodniu. Chcesz zobaczyć przykładowy dzień? Kliknij: https://efektcentrum.pl/projekt-nie-mam-czasu-na-diete-2/
– indywidualne zalecenia żywieniowe – co i kiedy jeść – indywidualne zalecenia żywieniowe – co i kiedy jeść – indywidualne zalecenia żywieniowe – co i kiedy jeść
– możliwość codziennego kontaktu mailowego lub telefonicznego z Opiekunem Grupy oraz kontaktu mailowego z Prowadzącym Grupy – Kamilą Ziemann – możliwość codziennego kontaktu mailowego lub telefonicznego z Opiekunem Grupy oraz kontaktu mailowego z Prowadzącym Grupy – Kamilą Ziemann – możliwość codziennego kontaktu mailowego lub telefonicznego z Opiekunem Grupy oraz kontaktu mailowego z Prowadzącym Grupy – Kamilą Ziemann
– opieka po projekcie – będziemy czekać na Twój raport po 4 tyg skończenia projektu, na Twoje pytania oraz informacje zwrotne – opieka po projekcie – będziemy czekać na Twój raport po 4 tyg skończenia projektu, na Twoje pytania oraz informacje zwrotne – opieka po projekcie – będziemy czekać na Twój raport po 4 tyg skończenia projektu, na Twoje pytania oraz informacje zwrotne
Dostęp do 4 szkoleń dietetycznych w wersji on-line (45min):

Tematy:

* Nie mam czasu na dietę.

* Płaski brzuch.

* Brain Food – odżyw swój mózg. Detox Food – pozbądź się toksyn

* W pędzie życia – jak planować swój dzień, co zjeść na mieście, na nocnym spotkaniu biznesowym, jaki alkohol będzie najmniejszym złem?

Dostęp do 4 szkoleń dietetycznych w wersji on-line (45min):

Tematy:

* Nie mam czasu na dietę.

* Płaski brzuch.

* Brain Food – odżyw swój mózg. Detox Food – pozbądź się toksyn

* W pędzie życia – jak planować swój dzień, co zjeść na mieście, na nocnym spotkaniu biznesowym, jaki alkohol będzie najmniejszym złem?

Dostęp do 4 szkoleń dietetycznych w wersji on-line (45min):

Tematy:

* Nie mam czasu na dietę.

* Płaski brzuch.

* Brain Food – odżyw swój mózg. Detox Food – pozbądź się toksyn

* W pędzie życia – jak planować swój dzień, co zjeść na mieście, na nocnym spotkaniu biznesowym, jaki alkohol będzie najmniejszym złem?

  • e-book – poradnik “21 dni do zmiany”
  • e-book z prostymi przepisami dietetycznymi
  • e-book z przepisami na imprezowe przekąski
  • e-book z przepisami pod Thermomix (dla chętnych)
  • e-book – poradnik “21 dni do zmiany”
  • e-book z prostymi przepisami dietetycznymi
  • e-book z przepisami na imprezowe przekąski
  • e-book z przepisami pod Thermomix (dla chętnych)
  • e-book – poradnik “21 dni do zmiany”
  • e-book z prostymi przepisami dietetycznymi
  • e-book z przepisami na imprezowe przekąski
  • e-book z przepisami pod Thermomix (dla chętnych)
– 2 x 30-minutowe konsultacje on-line z Kamilą Ziemann: telefoniczne lub poprzez skype, whatsup, facetime (do wyboru)
PAKIET I: Koszt: 400 zł

      (czyli 200zł/miesiąc)

PAKIET II: Koszt: 700 zł

(czyli 350zł/miesiąc)

PAKIET III: Koszt:  900 zł

(czyli 450zł/miesiąc)

Zamów już teraz. Ilość miejsc ograniczona [max 20].

Skorzystaj z 30% RABATU!!!

Do 02.02.2020 godz. 23:59 – zrób przelew wpisując w tytule nazwę PAKIETU, który wybierasz i zarezerwuj sobie miejsce w projekcie:

nr konta -> 26 1140 2004 0000 3502 7715 8720 Kamila Ziemann mBANK

kwota przelewu:

PAKIET I 280 zł -> zamiast 400 zł

PAKIET II 490 zł -> zamiast 700 zł

PAKIET III 630 zł -> zamiast 900 zł

2020-01-31T10:25:11+00:00